8 Mart 2018 Perşembe

Tanju Okan : Kadınım




Eşyalar toplanmış seninle birlikte 
Anılar saçılmış odaya her yere 
Sevdiğim o koku yok artık bu evde 
Sen 
Kıyıda köşede gülüşün kaybolmuş 
Ne olur terketme yalnızlık çok acı 
Bu renksiz dünyayı sevmiştik birlikte 

Sen kadınım 

Hatırla o günü karşıki sokakta 
Seni öptüğümü ilk defa hayatta 
Kollarımda benim ilkbahar sabahım 
Sen 
Sönmüş bak ışıklar ev nasıl karanlık 
O ılık aydınlık yuvamız soğumuş 
Geceler bitmiyor ağlıyorum artık 

Sen kadınım 


Eşyalar toplanmış seninle birlikte 
Anılar saçılmış odaya her yere 
Sevdiğim o koku yok artık bu evde 
Sen 
Masamız köşede öylece duruyor 
Bardaklar boşalmış herbiri bir yerde 
Sanki hepsi hasret senin nefesine 

Sen kadınım 

Bana bıraktığın bütün bu hayatın 
Yaşanan aşkların değeri yok artık 
Ben sensiz olamam artık anlıyorum 
Sen 
Şimdi çok yalnızım 
Ne olur kal benimle o kapıyı kapat 
Elini ver bana 
Dışarda yalnız, yalnız üşüyorum 

Sen kadınım


Söz ve Müzik : Mehmet Teoman

Tanju Okan : Kadınım

Hiç yorum yok: